my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, 30 July 2011

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL~MUBARAK

Alhamdulillah....syukur pada allah s.w.t dengan nikmat darinya dpt lagi aku merasa sambutan bulan ramadhan pd tahun 2011..tidak dpt digambarkan bagaimana ramadhan kali ini kerana buat pertama kali dlm seumur hidup aku akan ku sambut dengan pemergiaan ku ke tanah suci haram mekah...insyaallah 2/8 aku akn bertolak ke sana tepat jam 3 ptg dr KLIA terus ke JEDDAH bersama ibunda tersayang dn juga nenek tercinta....doakan kami selamat pergi dan selamat kembali ke tanah air pada 16/8/2011....akhir sekali sambut salam syg dr aisyah dan selamat menjalani ibadah berpuasa di bulan yg penuh keberkatan ini...semoga ramadhan kali ini membawa 1001 keberkatan..amin...

Tuesday, 19 July 2011

salam.....

emm...slmat pagi...hehe...skrg dh ada blog sendiri...yahooo!!!! ....em tp x pndai pun nk wat bg nmpk lawa2...apa pun yg nie pun dh cukup ok bg sy..nanti kita update la plk..kan...utk permulaan xde ape yg nk di story kan kat cni..cuma skrg nie terlalu cbuk dgn urusan bisnes my mum...td pergi kt chaing-ho festival kat dgn bazar tok guru...xde ape yg best pun...dh la beli mknan kat ctu mahal2..pastu x sedap plk..em frust giler..tp xpe la..sbb sblm tue dah pekana nasi ulam budu kat salor...hehehe...em ok la..mata pun dh ngntuk...g00d night & sweetdream...daaa..~